Whisker 90 dagen "Niet goed, geld terug" garantie
Ondersteund door 25 jaar innovatie, ontwerpen onze ruim 90 ingenieurs enkel producten met duurzame, hoogwaardige materialen voor een lange levensduur. Whisker staat garant voor zijn producten en biedt dan ook deze 90 dagen "Niet goed, geld terug" garantie aan.
De 90 dagen garantie op de Litter Robot is een proefperiode (Founder's Guarantee) waarbij je gedurende 90 dagen het product thuis kan uitproberen. Wanneer je niet tevreden bent kan je het product retourneren en een volledige terugbetaling ontvangen. De retourkosten voor deze terugzending zijn wel voor jouw rekening.
- Thuis uitproberen: Je hebt 90 dagen de tijd om de Litter-Robot in je eigen huis te gebruiken.
- Volledige terugbetaling: Als jij of je katten niet tevreden zijn met het product, kun je het binnen 90 dagen retourneren voor een volledige terugbetaling. De retourkosten zijn wel voor jouw rekening.
- Retour: Producten dienen te worden geretourneerd in de originele verpakking zoals ontvangen.
- Hygiëne: Het product moet netjes en zonder kattenbakvulling of afval worden geretourneerd, anders worden er schoonmaakkosten aangerekend en in mindering gebracht van je terugbetaling.
- Uitgesloten van deze garantie: Geopende kattenbakmatten en andere extra accessoires kunnen niet worden geretourneerd.
Terugbetaling: Zodra Whisker je retour heeft ontvangen en nagekeken, geven ze ons binnen een termijn van 14 dagen de toelating om je terug te betalen via je oorspronkelijke betaalmethode . Na verwerking is jouw bank of creditcardhouder verantwoordelijk voor het overmaken van de terugbetaling naar uw rekening. Naar onze ervaring kan deze procedure tot maximum 30 dagen duren.
Deze garantie wordt je aangeboden door Whisker maar Bozzy regelt de terugzend procedure voor jou. Ben je niet overtuigd en wil je je Whisker Litter Robot terugsturen binnen de proefperiode van 90 dagen na ontvangst, mail dan naar info@bozzyshop.be.